äntligen...nu sticker ja!

Nu e vi färdig packade och njutit av var sin drink innan vi ska dra. Vi sticker imor kl 06.00 o är borta en hel underbar vecka, ser verkligen fram emot detta, visst jag e lite nervös om vi verkligen kommer att ha det bra o.s.v. suttit o läst massa recensioner om hotellet och om Tunisien, och aboslut har männsikor olika åsikter! tack o lov! Men skit samma, bara det är varmt, så e jag 100 % happy!

min packning blev inte så farlig, jag e nöjd! Från ca 200 skor begränsade jag mig till 4 st, (men ska försöka gömma ett par till för Alban;)) men visst e jag duktig???




Sen när ja kommer hem, väntar en ängel på mig som förmodligen glömt mig, men men får jobba på att få henne komma ihåg mig för alltid nu! Min fina söta Alba!

njut nu my wonderful fan;)

Skickar me en hälsnings SONG, Kanye West feat Keri Hilson, Knock you down

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0