söndagar....Guds bästa dag!

Jag älskar verkligen söndag, vakna sent, god frukost med nybryggt kaffe:) Pyjamesdag fram till 14 ungefär, sen kanske vi tar en utflykt antigen till Väla eller besöker föräldrarna på söndagsmiddag, sen hem igen och byta om till pyjames igen:) Mystime brukar planeras me lite film och godiskränkande:) Söndagar, guds bästa dag verkligen!

Nu har jag 3 arbetsdagar kvar,sen SEMESTER igen....

När ja kommer hem, så har Alba oxå kommit hem från KS, lika tjock och gossig som jag lämnade henne.. Hoppas verkligen inte att KS sjukan har kommit åt henne. Men saknar henne så....

Alban sitter just nu o spelar playstation, medan jag sitter här och bara njuter av att vara ledig! Funderar kanske åka ut till Hyllinge och handla lite mat och fika på Espresso House! Få se hur lockande de låter för Alban:)

Ska nån av er till Malmö, passa på och prova på FUNBALLZ, helt sjukt skoj:) Ni hittar dem påväg mot trianglen, ån som går igenom staden:) Testa testa:)

Adios, Caio:)

http://www.youtube.com/watch?v=ryoeRGxPJWM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0