Diskmasiken snart på plats....

Idag fick vi diskmaskien från mamma o pappa:) Blev lite rädd igår när pappa kom över och skulle kolla så man verkligen kan ha diskmaskin och precis när vi nästan gav upp på den drömmen på att den inte skulle uppfyllas så hittade min räddade ängel till pappa sista saken som avgjorde om vi kunde ha diskmaskin eller inte. Så nu håller mamma o pappa installerar den medan jag jobbar men drömmer mig iväg på mellandagsrean! Jag behöver verkligen shoppa lite saker nu känner ja, samt jag har ingen nyårsklänning som passar mig i dagarna normalt! Detta år firar vi även hem hos oss me albans familj och min familj:) underbart att fira nyår me Alba för första gången! Ojjjj ojj va moster ska skämma bort henne med massa presenter!
Alban vill så gärna att vi ska åka bort på nyår men det är lite svårt känner ja när man inte har så många lediga dagar så man kan njuta lite när man nu åker iväg:)

Dock planerar vi åka iväg och fira min 25 års dag antigen i Paris eller Rom, om vi hittar en bra resa inte allför dyr dock! Kanske familjen vill bidra så Alban slipper betala den helt själv! Vi får se...Jag hoppas hoppas!



I torsdags va vi på besök hos Daffe o henns familj, jätte fint o söt hus hade de köpt! Satt o pratade minne, och det är läskigt men ändå underbart hur snabbt och långt man kommit i livet! Vi skrattade o åt gott fram till 3 på natten, sen va  va ja tvungen att komma hem o sova i min underbara säng:)

Nää nu ska ja drömma mig vidare hur folk julshoppar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0