Imor blir det julbord:)

Väldig dålig är jag på att uppdatera, men va fan har ingen internet hemma just nu 1 vecka till, inte för jag saknar den men så jobbigt nu när räkningarna skulle betalas o inte tillgång till internet,jävla skit säger ja bara!

Helgen närmar sig, o vi har så mycket planerat, ska till Ilva och shoppa lite, försöka bli klar med lägenheten. Ska köpa badrumsinrednigen med vilket vi hoppas vi hittar nu i helgen, har ingen spegel på toaletten fan! skit jobbigt det med! men ser fram emot helgen.....hoppas den går sakta för nästa vecka ska ja jobba 6 dagar, usch usch usch!

Imor ska vi på julbord med jobbet,ska bli väldigt trevligt på Gastro! Ser framemot det, ska dock hem och sova efter jobb några timmar,så ja kan orka kvällen!

Vill berätta för er alla om min duktiga brors företag, en väldig trovärdig produkt som jag starkt tror på, bara den får bra marknadsförning och bra med sponsorer nu i början! Det gick iallfall jättebra på deras julmässa i helgen, och fick såld flera plånböcker så jag hoppas detta blir en bra sak för han har jobbat stenhårt med detta!
Stötta honom snälla!

Ni kan beställa denna heta plånboken med inbyggd överfallslarm för bara 399 kr!
Vill du känna dig säker?
Gardavo erbjuder en elegant plånbok utrustad med ett smidigt och lättillgängligt överfallslarm på baksidan. Den är tillverkad för hand på ett företag i Småland utifrån våra skisser. Den finns i brun och svart, andra färger kan beställas.



MEN NU SKA JA VIDARE....BYE MIN FANS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0