Snö snö snö

Nu börjar vi sakta och säkert bli klar med vår lägenhet och det börjar mer och mer känns som vår hem, och allt spännade som händer oss kommer att se i denna lägenhet:)
Utsikten från lägenheten är underbar,speciellt nu när snöen ligger så fint och det ser så mysigt ut! Okej jag är inte så förtjust av kylan men det ser så fint ut!
Igår kom mamma över snabbt förbi jobbet och vi tog en snabb kaffe och lussebulle! När jag ser min mamma så känner jag att hon är en sån fantastisk kvinna och den mest rättvisaset av alla, jag hoppas gud gör mig till hälften av vad hon är och då vet jag att jag gör ett perfekt jobb med min familj!

I lördags hade vi besök av söta Vlora och Milot, snart blir vi grannar och det ska bli underbart och springar över till varandra när man känner för det!Jag hatar att behöva "boka" tid med en nära vänner, det jag har hem det är vad jag kan bjuda på, jag vill inte behöva boka in vännerna och gå o fixa till...Ja längtar till vi kan springer över till varandra i myskläder o bara va:) ska bli underbart...hoppas bara Salle och Hava också flyttar i närheten så vi kan va nära alla!

sitter och tänker på vad vi ska köpa för julklappar till familjen, vi har sagt att denna gången kommer det inte bli så mkt, vi har andra saker och spara till men en liten symbol blir det så klart och Alba måste ju få en fantastisk julkapp från sin moster! Är det någon som har idé? Give it to me:)



Nu ska ja gå o äta något, äter ju hela tiden men sen väntar jobbet på mig,...ny kollektivavtal har kommit så hoppas på att man får mer lön o förmåner:) hehehehehe Älskar snövit:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0