Sommar sommar...please:)

Seriöst, är det bara jag som önskar att jag var en björn, som sover igonom hela vintren! Det känns lite redan som att jag redan gör det, jag är så trött och grinig och vill sova hela tiden! I söndags så sov ja och Alban, från kl 23,30 till 12,45, helt sjukt! Men samtidigt var det såååå skönt!

Denna vecka har varit tuff, jobbat o jobbat. Vill så gärna bli klar me lägenheten så folk kan komma över till oss, men fan inte så länge det ser ut som det gör! Ja e en perfektionist, o då ska d va rent o allt ska bara på sin plats, nu vet jag knappt ut eller in var allt befinner sig! men men that´s life!

Våra underbara vänner Hava och Salle förlovade sig i lördags, och jag önskar dem all lycka i världen! Önskar jag kunde delta i deras brölopp men vi kommer vänta på dem me massa kärlek och glädje!

Nu på lördag så är det lite party för Albans lillebror som blir 18 år gammal! Så det blir lite firande me familj o vänner, jo jobbar ju den dagen från kl 06,30, så jag lär vara rätt så trött på kvällen men får kämpa kämpa! Björnen får inte sova, hahahaha

Känner ett sånt sugen till att shoppa loss, men samtidigt hatar ja vinter och då är det inte kul att klä upp sig när man känner att man bara vill ligga under en filt o mysa!
Samt pengar behövs till lägenheten just nu, på lördag får vårt nya badkar med lite massage effekter o.s.v. en lite mer avancerade än de vanliga!Så UNDERBART!

Nu ska ja vara duktig o jobba vidare!

Love you all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0