Du gamla, du fria....

Herregud, vi e inne i juni månad redan...vart tog halv av 2009 året egentligen?
Hmmm går det så här fort så är det dags kanske att ta tag i mitt liv ordentligt, kanske kolla upp lite framtidsdrömmar lite...gärna en fin litet hus någonstans;)
Håller samtidigt som jag försöker skriva något också sortera mina bilder igenom min tid i denna värld...fick köpa en ny USB minne igår, för måste försöka samla alla bilder på en och samma ställe;)

Aniara min fina, jag vi kan nog komma upp i princip vilken helg som helst, vi jobbar som sagt var annan helg bara, som nu denna helg är vi lediga sen nästa worrk o.s.v. är det nog helg som ni känner att det hade passat er utmärkt? Vi har inget planerat nu dessa kommande veckor, förmodligen åker vi ner till Kosova 2 veckor 22 juli, men d e är en bit framåt nu men ändå du ser hur snabbt tid går eller hur?

Usch nu vill jag klippa mig, eller göra något fint med mitt hår. Känner mig verkligen sliten och tråkig männsika, känner att det är sommar och vill verkligen vara fräsch, sommrig och allt för SOMMARE ÄR ju nästan här, handlade igår en jätte fin sommar klänning på Bikbok...Känner att denna sommar kommer  jag verkligen försöka att försöka klä upp mig lite för snart rensar jag ut garderoben, kör nån loppis marknad eller så? haha eller en mini Bikbok Sale outlet;)

Nää nu ska jag försöka fixa iordning mina bilder så ja kan sova viadre, imor börjar vår Heros weekend;)

Kiss Kisss

Imor gäller det för min herre att visa varför han är SKYTTEKUNGEN, tycker jag.....THE ONE AND ONLY
                                    ZLATAN IBRAHIMOVIC


Kommentarer
Postat av: alban

hahhahah

ledsen han gjorde inte så bra ifrån sig............:)

ma mir e ki me mu hehehhe

2009-06-07 @ 16:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0