En dag till....

Gud vilken vecka!
Imor, Fredag;) Känns att denna vecka har varit väldigt mycket, känns jag knappt kunnat gå till gymet och vara lika duktig som du ANiara;) Men nu nästa vecka ska jag försöka ta tag i det mer igem, i have to!
Nu denna månad har jag fått till uppgift att utbilda en kille på jobbet, han ska utbildas under hela denna månad, väldig duktig e han;) Trodde det skulle vara svårare, men det känns faktiskt att jag kommer nog att klara av denna utmaning. Samtdigt som jag lär ut så märker jag att jag kan en hel del om jobbet, och att jag trivs väldigt bra;)

Sen väntar en underbar helg av ledighet med min älskade man. Vi bestämde precis att vi skulle försöka se alla Heroes avsnitten i helgen, som vi gjorde en gång i tiden att vi låste in oss hemma och såg på de nyaste filmerna och på något sätt känns det som när man gick på högstadiet och man kollade på film med sin "kille";) Sååå underbart....så imor ska jag försöka hälsa på Alba lite me min svärmor sen börjar jag njuta av min helg.



Nu på senare tid känner jag att jag blivit lite glömsk, har tydligen missat min ögonläkartid som va viktig, och jag med möten känner jag brukar aldrig hände att jag missar det men men....får försöka förklara imor!Vet inte om det är så att det händer så mycket just nu i min omgivning att jag känner att eftersom deras tillvaro har förändrats så har min tillvaro också påverkats....jätte roligt ett tag men nu tycker Alban att jag borde vara mer försiktigt och återgå till mitt normala jag.

Va och hälsade på Dafina idag i Båstad, mashalla vilken fin dotter hon hade, dock skrek hon lite idag, va väldigt mammig men men...underbar att se sin bästa vänina med en liten prinsessa, kan inte förstå att vi verkligen är vuxna nu, eller vi börjar bli mer vuxna för varje dag....

NJUTA av helgen alla;) because i will

Kommentarer
Postat av: Aniara

Babe! Följer dig här, skönt att ha lite koll även på avstånd. Saknar dig så sjukt mkt ibland, har ni tittat på tillfällen att komma upp till Gbg en sista gång innan vi flyttar? Ha en ljuvlig helg- och glöm aldrig att jag Ä L S K A R dig! Puss zemer

2009-06-05 @ 19:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0