hahahah

Hahaha Visste att Zlatan skulle slå tillbaka;) men sorry kanske lite sent dock men men....bättre sent än aldrigt;)
Såg en snabb dokumentär om hur Zlatan inspirerat allt fler utländska killar att satsa på fotboll i högre nivå...roligt att visa att vi invandrare är duktiga och brinner för att utvecklas och komma någonstans i våra liv. Jätte roligt att se fler mini Zlatans utvecklas...vi får se vem nästa big Zlatan är....

Igår så åt jag för första gången vattenmelon för iår, det va underbart god men jag längtar till en riktigt underbar färdig mogen vattenmelon...Aniara och Anja minns ni när vi va i Kosova, hur en riktig medelhavs mogen vattenmelon smakar...???

Hmmm skattepengarna ska ha kommit för alla de lyckliga människor, tyvärr är jag inte en av dem=( Andra året nu jag får betala tillbaka, så himla orättvist verkligen! hade sååå behövt de extra cashen just nu....

Nu känner jag att jag ska njuta av sista Greys...satt verkligen och grät förra avsnittet så jag är spänd över hur säsongsfinalen kommer att avsluta...Alla dessa serier är så känslig nu tycker ja, satt och grät till Prison Breaks absolut sista avsnitt som går i Usa förra veckan. Så många år man kollat på den, och man har tappat lusten ett antal gånger att kolla på den, men jag måste säga till er alla att SLUTA INTE TITTA PÅ DEN, det är värd att se hela nu när man ändå kollat på så många avsnitt. KOLA KOLLA:)


Nu ska ja dregla över Zlatan lite till, Tv4 visar och pratar lite med honom...

jävligt skön God natt till er alla;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0