Halo, Beyonce

Beyonce, en stark kvinnlig artist som är såå grym verkligen! Lyssna bara ordentligt på låten Halo, så kommer ni förstå vad jag menar! T.o.m Alba älskar den.

Precis hemkommen till mina föräldras lägenhet, passar den nu när de är iväg och njuter! Känns så tomt här utan dem, igår pratade jag me Ali och fick de bästa nyheterna någon kan få. Ni som inte vet, har jag e grym och smart bror som inte allts liknar nån av oss syskonen. Han e smart,begåvad och rolig liten troll. Min ögonsten helt enkelt! Han hade fått reda på sin betyg från Procivitas, och han hade fått ALLA MVG förutom idrotten VG. Jag är sååå stolt över hans betyg i idrott eftersom han inte så idrottintresserad som vi andra i familjen är. Han är vår smart och beautiful kid! Va bara tvungen att skryta lite om brosan min:)

Dessa dagar har vait helt ljuvliga, solen skiner som bara den och Tunisen är betalad och klar!Om två månader sitter jag vid Afrikas kust me Vlora och njuter av underbara drinkar. Tack Alban för denna fina resa, ser så fram emot det!
Alban vill så gärna åka till Kosova, vilket jag förstår men ändå oehört happy över att vi ändå kunde hitta tid att åka till Tunisien ihop, fast vi ska till Kosova me:) Vem vet, kanske vår sista resa utan barn...eller så hinner vi kanske nån till innan barnplaneringen sätts igång.


Men nu ska jag iväg och besöka min lilla prinssesa som har blivit så stor, 6 kg och 300g vägen hon nu och blivit 59cm lång:) Växer hon 1 meter till så är vi nästan lika långa:) *skrattar*
Sen iväg och jobba lite, imor är jag och Alban lediga och ska till Malmö och shoppa lite:)
Puss min fans....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0