Midsommar and Mario Ballotelli

Familljen åkte igår, sa hej då till varandra på Espresso House, ville inte med och vinka av dem. Det känns redan så mycket att de ska åka och att vi inte ses där nere detta år....De kändes tungt för pappa oxå att han inte får träffas nere i Kosova några dagar och njuta av semestren tillsammans men inget och göra denna gång.

Istället passade jag och Alban, storhandla och förbereda inför vår grillning. fick tag på mina cider iallfall fast jag va lite ledsen att Sofie, en kollega till mig blev lite ledsen på mig. Men än en gång, inget jag gjorde va med mening, jag va innerligt ledsen att det blev som det blev, så jag hoppas du inte e sur på mig på måndag sen...Kram sofie.
Men grillningen blev lyckat, cidern smakade ljuvligt och jag kände verkligen att det va snart dags för semster  så man kunde njuta av massa cider. Alban fixade till köttet och jag fixade resten och t.o.m bakade Marängtårta / Pinocchiotårta som blev jätte lyckad:) Maten blev underbart god...MUMS MUMS MUMS kan lova det blir samma sak imor med:)



Nu ikväll efter att varit och umgåtts med mina svärföräldrar tog jag och Alban en promenad på stan och trallade oss runt där och utanför Knutpunkten så ser jag Mario Ballotelli och Robert Acquafresca och självklart efter att hejat på dem och skakat hand med dessa italianos så va jag tvungen och fråga efter ett foto med dem, ett bevis för mig själv:) (vet att jag låter som en barnunge nu, men det är okej ibland). Sofie, jag fick reda på att de bodde på Marina Plaza, så du vet:)
Här e bildbeviset, så ni tror mig:)


Nu ska ja njuta vidare av vår skål chips och min goda sommardrink:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0