Underbara söndag....

Måste med att säga, vad fan va d för spelande Sverige igår. gud så besviken jag var, vi va så laddade hos Shqipe och skulle festa till det ordentligt men Sverige såg till att vår stämning sjönk lite:(
Zlatan, lite besviken är jag dock. Men du e still my favorite STAR;)

Så lördagsdagen va det mystime med familjen Gjerqek i Änglastaden, där Alba va och hälsade på morfar o mormor;) Jag har nog lyckats få henne att lära sig att somna i någons armar, förlåt Ari men jag står ju ine ut när hon skriker och gråter. Sen när hon väl är lite större, så lovar jag att jag ska se till att passa henne mycket mycket oftare...Jag och hon aganist the world. Sedan va vi hos Shqipes och firade Faton, samt kollade då på matchen, men men inga fler kommentarer där.

Söndagen, inledes med en underbar söndags frukost med Alban, så skönt att vara lediga samtidigt! Sen va d lite mystime igen me fam Gjerqek med på väla denna gång, hittade dock inget Alba drog min uppmärksamhet här med. Vet att jag kan låta lite tjatig om henne, men jag svär alla ni som inte träffat henne, hon e så snäll och såå fin. dessutom jag är ju stora syster, på något sätt så kommer den överbeskyddande rollen in igen, kanske lyckats jag bättre denna gång.

Maja, min fina. Vet att det va länge sen vi talades vid, men du ska veta att jag saknar dig, såhär länge ifrån varandra får det inte gå längre. Jag måste som sagt skylla på vår nya nykomlig, så jag vet att du förstår.

Nu ska jag tacka för mig och denna härliga vecka....nu imor börjar nya tag med träningen:) Here i come.....



Kommentarer
Postat av: Louise

Tänker på dig så ofta!!!

Underbart vacker flicka ni fått till familjen..

Grattis grattis =)

messa dig, har du inte samma nr??

kramar //L

2009-06-09 @ 12:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0