I krig och kärlek är allt tillåtet

Funderar just nu hur jag vill att denna blogg ska används, men känner att som en dakboksformat är nog det bästa!
Har känt dessa senaste dagarna, eller haft en annorlunda känsla i min kropp som gett mig mycket saker och fundera över. Känner just nu att det är dags jag börjar blir vuxen, börja ta mitt liv på allvar. Umgåss med de männsikor som ger mig något, inte bara kräver av mig. Känner jag är inte längre en ung tjej, utan nu börjar jag faktiskt bli vuxen och den jag är borde männsikor som vill umgås med mg lära sig att uppskatta och inte bara försöka uttnyttja.
Känner jag ställt upp för många, gett dem mycket av min uppmärksamhet men när det har varit jag som behövt det så har det visat sig att alla de jag försöker och stöttar varje dag, finns inte där för mig i samma ovillkorlösa vänskap kärleken som jag känner jag förtjänar av dem. Borde jag inte få det?

Nu denna vecka är tufft med jobb...Helgen får vi se vad som händer, känner just att jag inte har några krafter till något, sitta o titta på film och äta nyplockad jordgubbar som de säljer i frukttorget här i Söder, bara en kille har dem riktigt rikgt nyplockade jordgubbar:)




nu ska Alba ifall hälsa på mig idag innan jag ska börja jobba:) en person som jag vet kommer att älska mig villkorlöst, samma sätt som jag kommer att älska henne:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0