vilka underbara dagar jag har fått!

Seriöst, det har varit helt underbart att få njuta ordentligt dessa dagar me familjen nu innan de åker iväg i 4 veckor, känns tungt men jag kan se att de behöver komma iväg och vila sig ordentligt!
Åkt i måndags efter jobbet, passade på eftersom jag va helt fri i tisdags. Hela måndagen så var det jag och Alba i soffan och kelades. Hon va så snäll och söt och lekfull den dagen så jag kan aldrig få nog av henne. Sen över till föräldrarna och brosan och njuta av en trevlig men uttröttad kväll. Så länge sen jag bara va hem och njöt min tid med dem.......
Tisdagen så träffades jag och Aniara upp på en playdate all day long på Torstens och we were bitching aboute everything, men det är svårt svårt ibland när man bor så långt ifrån varandra att samtidigt som man har massa man vill berätta så kommer bara hälften fram....men underbart att se henne bara:)
Onsdagen, idag då så jobbade jag fram till 14, kompade en timme för att komma iväg till Höganäs och fixa en fullmakt till min bil och sen till Ängelholm igen och njut av en hamburgartallrik på torget me min kära far. En underbar far och dotter time:)
Elin, Lousie och Aniara tack för fika idag brudar:) ser framemot nästa helg och partaj lite..d va ju inte igår!

Nu ska jag försöka få lite skönhetssömn, en ny dag väntar med massa spännade utmaningar!

Kiss och puss


Kommentarer
Postat av: Sayonara

I love you Pillow! Glöm aldrig att du är freakin´fantastic! Ville mest bara säga det.. Puss!

2009-06-30 @ 16:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0