vilken vecka!

Shit, god dame it vilken vecka om jag får uttrycka mig!
Vad fan finns d underbar männsikorna som längtar efter varje dag? Just de männsikor som betyder mest för en, och som man behöver varje dag finns verkligen inte för en varje dag. Hur ska man kunna klara sig om man inte kan eller hinner träffa dem lika mycket för at få sin överlevande dos?

Veckan har varit tufft, började bra men slutade lite halvt jobbigt speciellt på jobbet! fattar inte mig på vissa...men bara acceptera att alla är inte på samma planet som en själv.
Nu är iallfall vår resa till Tunisien så gott som beställt, så ser sååå fram emot denna resa. Vi åker me Milot och Vlora, och ska verkligen njuta, äta gott och dricka massa goda drinkar och BADA;) nice nice nice




Snart åker familjen ner och är borta i 4 veckor, första gången de ska vara bort så länge utan att vi inte kommer att ses? Alla de andra gångerna har vi iafall setts där nere hos farmors hus och njutit av semestren tillsammans, men detta året kommer att kännas.Känner att när jag bodde i Malmö så såg jag dem mer, jag hann hitta på saker med dem men ju närmare vi är desto mindre ses vi och nu kommer vi inte ses på 4 veckor. Sen kommer de hem och då ses vi knappt 1-2 dagar innan jag och Alban ger oss iväg i 2 veckor...hmmms mami saknar dig redan. och Ali dig mest för vi ses aldrig känns d som.

Men nu ska jag laga en god middag till mig och min man och försöka njuta av söndagskvällen, iallfall det lilla som är kvar av den.  sen imor åker jag till mamma och är borta i nån dag, så där hittar ni mig i Änglahålan;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0