haft en underbar dag....

Denna lediga dag började helt underbart, känner verkligen att jag varit ledig och njutit ordenligt.
Att vakna brevid sin bästa och underbar man, det finns inget som slår det:) Äta en underbar frukost med fräscha jordgubbar och nybakad bröd, säger bara mums. 
Sen stack vi iväg och tränade lite, en riktig workout verkligen:)

Idag skulle jag få besöka av Alba för första gången, och hon kunde inte ha varit mer snällare än så. Hon hade med sig en present till mig också som jag blev överlycklig över:) Sen fick hon även träffa Maja, lika bra att lära känna henne från början ju....eller hur Maja?
Sen fick hon följa med på första fikan på stan hos farbror Albans jobb, Espresso House. Alba fick sin goda mjölk medan jag och hennes vackra mamma njöt av kladdkakan;)

Sen hjälpte vi oss åt att byta på henne, få henne att sova lite under tiden vi lagade middag:) och så klart vakande hon precis när vi skulle börja äta för hon var tydligen oxå hungrig! 
bättre dag kunde jag inte be om, verkligen.

Nu njuter min man av Champions matchen, och hejar och skriker medan jag känner för att berätta om min fina dag!

Ali, återigen snart får du komma och hälsa på! Annars blir jag arg....

opusss min fina familj, saknar er varje dag:) pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0