LönSkit

Samtidigt som man är jätte glad för löningen, så blir man lika deppig igen när man ska betala in räkningar igen....Sitter och funderar på att vi har verkligen en jätte fin lägenhet, men den är sååå onödig dyr för oss två bara. men men får väl bita i den sura äpplet lite till, eller iallfall tills jag lyckats övertala Alban till att köpa ett hus iallfall. 
Men men...denna måand så är min CSN Fucking skit som tar död på mig....men men får tänka att efter tre måander så är den fetta räkningen borta;) 

Nu sitter jag och tänker på attt jag saknar Alba väldigt mycket, men hon är såå liten och jag känner mig så hjälplös, så klumpig med henne. Rädd för att skada henne, rädd för att hålla fel, så jag hoppas Ari du förstår jag önskar ja kan göra mer...Men jag tänker på er varje dag och varje minut faktiskt, går inte en sekund utan att jag tittar på henne på bild. Du har verkligen lyckats göra en vacker ängel. 

Men nu räcker det för idag...borsta tänderna och lägga mig...lång dag väntar imor

Måste bara säga tack alban för din tålamod med mig;) Älskar dig sååå mycket, mer än du anar!

<3 ps Ali, saknar dig

pengarna bara försvinner.....denna lön iaf:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0