Okej, Dax för mig oxå då...

Jag får väl ge detta bloggande en chans, känns verkligen jätte konstigt och förstår inte exakt, men vi ser var det leder.
Eftersom jag är sååå dålig ibland att höra av mig till mina underbara vänner, så kan jag försöka uppdatera mig här, och samtidigt så följer jag deras liv i deras blogg.

NU är det vår, och det känns att jag har passerat våren väldigt snabbt o sommaren är ju snart här...vet inte om jag ska känna glädje eller panik just nu. Känner att jag har så mycket planerat, och det gör det hela lite jobbigt faktiskt, eftersom nu sedan 9 år tillbaka så har jag alltid åkt ner till Kosova, men nu är farmor borta, nu e min största anledning borta. Man åkte ner för henne, man åkte för att umgåss me henne, hon ville se hur vi ser ut, hur mycket förändringar som sker med oss under ett år. Men nu finns ingen där att vänta på en för att berätta om alla min förändringar i mitt liv..........:(

Tänker på dig varje dag,
Aniara tog denna vackra bild på min farmor och Alban de året vi skulle gifta oss. Hon tänkte så mycket om Alban. (tack aniara)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0