@---->----

Hej min fans:)

Lördag lördag....helt underbart! Vilken helg dock me massa besök o skoj! sen måndag drar ja iväg:)
Funderar på vad man ska packa me sig nu denna resa...räknade igår me pappsen att detta blir min fjärde resa...Schweiz, Kosova, Tunisien och nu London och förmodligen kan de bli nån resa kanske över nyårhelgen, beroede på hur ja jobbar! Pappa är liten ledsen nu tror ja, han vill så gärna att ja och Alban ska börja fundera på barn och familj, sitället så hör han mig planera min resor och min festhelger. Han tycker jag borde lugna ner mig lite nu och börja tänka på att han börjar bli gammal o.s.v. Han e så söt:) men allt kommer och allt har en tid:)

Va o såg i ons "Flickan som lekte me elden", och Nej jag har inte läst böckerna! Jag hinner ju inte!:) Men filmerna gillar jag verkligen och kan starkt rekommenderA! Jag blev förvånad att den va så bra, och längtar redan till nästa....i november tror jag d kommer!

Vet ni vem som annars också kommer, tror att alla har sett denna en gång i sitt liv, jag har nog sett den en tiotal gånger....Forsättningen på MIN feta grekiska brölopp:), nu kommer Min stora feta grekiska semster..såå längtar tills jag kan få tid och se den! Massa massa filmer kommer nu lagom till hösten, mysa i soffan o en stor skål godis...







Nää nu ska ja fixa min för helgens aktiviteter:)

Kiss my beautiful fan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0