Bachelorette säger ja bara,

Jag svär, jag brukar inte kolla på denna serie men nu de senaste gångerna så har jag fastnat för den, hon Deanna är så söt o verkar så jordnära. Sååå nyfiken över vem hur väljer ikväll, eller nästa vecka kanske....Va tvungen o googla lite så ja kanske reda har fått svar på fråga men....(jag håller inte på nån av killarna, men så spännade)

Nu har jag börjat läsa boken Män som hatar kvinnor, jag vet att jag kanske är lite sen på det men, som de säger det är aldrig för sent! Måste erkänna att jag redan har sett filmen vilket jag verkligen överraskande gillade den väldigt väldigt mycket....

okej, nu under tiden jag skriver detta så gör Deanna valet. Hmmmm jag är inte förvåand som en tjej jag lovar! Vi tjejer letar egentligen efter tryggheten, det fina och säkra i våra liv, och så fort vi har hittat den, så kan vi inte nöja oss med det, utan vi behöver spänningen, det lilla farliga och osäkra biten för att det ska fungera! När man har tryggheten söker man efter osäkerheten, när man har osäkerheten så vill man så desperat har tryggheten.
Varför är vi såna? Ett tydligt exempel ikväll och på hennes val......

god bless you all,
natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0