....

Söndagar, söndagar...denna dag ska jag vila, o va så lat som man bara kan. Seriöst jag orkar inte göra något idag, tänkte bara ta d sååååå lugnt!


Nu har jag fått panik dessa senaste dagarna...min vikariat går ju ut den 31 dec och för första gången i mitt liv är jag rädd att jag kan bli arbetslös. Där är inga tider mer kanske till mig eftersom 2 st kommer tillbaka som var mammaledig o tjänstledig, så de måste ju få sina tider. Vad ska jag göra då? Faktiskt ingen aning för en gångs skull vad ja vill göra sen efter!

Solen skiner idag iaf, o jag hade så gärna velat umgås me Alba idag! Hon blir större o större, o alla de andra i familjen träffar henne så mycket oftare än jag. De andra lär hon känna mer, hon kommer ihåg dem, men när hon ser mig så tror jag inte hon känner igen mig så....Vill ju att hon ska veta vem jag är! Min finaste finaste prinsessa!

Dags för söndags frukost nu...enjoy your day!



KIss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0