Helgen är här för vissa, men ej för mig!

Jobbar jobbar jobbar! D e helt okej faktiskt denna helg, har ett härligt gäng ja jobbar med på min helg!
Ska inte göra så mycket hade jag tänkte mig, ta det lugnt bara och umgås me nära o kära!
Jag har ju lovat min pappa att ja ska sluta röka o dricka så mycket alkohol. Vilket jag tycker jag är jätte duktig på! Alban e lite dålig att berömma mig för rökningen men men jag e slotl över mig även om jag inte va en beroende rökare så hade jag ciggpaket me mig vissa dagar. Jag e duktig!

Vi har ju fått vår nya säng, som jag somnar i 1:a sekunden jag lägger mig i! Så efter jag slutat ska jag hem o sätta upp mina nya gardiner och fixa lite i sovrummet. Köpte en fin hyll till rummet med, rummet ska vara väldigt stil rent o enkelt, inget avancerat!

Vill ni skratta lite o käner för att se på komedi film, så rekomender ja 17 Again. Jätte roligt film där man slipper tänka så mycket utan bara njuta av varandras skratt! Samt Baksmällan! Kolla kolla kolla!

Hej då mina gudinnor o gudar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0