JAG HAR BESTÄMT MIG....

jAG HAR BESTÄMT MIG NU ATT RESTEN AV DETTA KVARSTÅENDE ÅR ATT JA SKA FOKUSERA MIG PÅ ATT GE POSITIV ENERGI SAMT FÅ POISTIV ENEGRI.

Jag är så trött på folk som spelar ett spel som verkligen ingen tycker är roligt, det är så falskt och patetiskt. Vi lever ida i 2009 och man ska väl kunna va så ärlig mot folk att man kan säga vad man tycker och känner!

Jag har bott i olika ställen, vilket har medfört bara positiva saker. Jag har bra vänner lite ut spridda i detta fina land, och dessa vänner träffar jag inte varje dag, jag pratar knappt med dem i telefon lr nåt men jag vet att behöver jag dem så finns dem där för mig. JAg vet att de inte hade tvekat en sekund på att hjälpa mig. Vissa vänner och bekanta kan man känna finns där kanske för en, men inte när man verkligen behöver dem.

Så nu har jag tänkt klart att jag vill fokusera mig på min familj, min man och vår framtid ihop,min vänner(ni vet vilka ni är) min stora feta tjocka släkt! JAg ska börja reda nu i slutet av månaden och visa min kärlek för dessa människor, åker förmodligen till London till min farbror och är där me han 2-3 dagar själv. Det va länge sen jag såg han och vill gärna att han ska veta att vi finns där för han och förhoppningsvis han för oss.

och idag åker jag till äholm och är med min familj me, dem hinner jag inte se så mycket som jag önskar! Jag känner mig så slut, har massa känslor inombords som jag känner dra ner mig lite me. Men förhoppningsvis så kommer jag oxå att må bra!

Tjoho babes:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0