Jag klarade d!

Igår fick jag min löneförhöjning som jag e så stolt över! jag har jobbat som fan med den och jag sååå förtjänar det! Och idag har jag klarat av att lugna ner Alba. Syrran lämnade henne en stund hos mig, och det såg ut som om hon var irriterad eller nåt, så hon grät och skrek samtidigt! Så jag byte på henne, utan att få panik och börja gråta själv, jag gav henne vatten och dricka samt fick henne och somna. Allt detta utan att fölla en enda tår:) i am proud of what i have become:)

Helgen närmar sig, det vill säga att London närmar sig! Ska bli skönt att komma iväg med mamma några dagar så jag hoppas lönen är bra denna månad!=)

Känner jag har blivit vuxen, ska fixa fonder nu oxå. förstår mig inte riktig på det men jag ska ha det har jag bestämt ...
skriver sen Alba har vaknat....
pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0