Massa o göraaaa nu ju....

Nu börjar ju veckorna bara springa iväg, på måndag är det bara 9 veckor kvar tills han är beräknad:)
Så nu måste vi börja ta tag i saker....
Maj schemat är klart iaf, sen kommer jag inte behöva något jobb schema mer på ett tag, ska bara vara hemma och mysa me mina killar:) Mysa mysa mysa mysa....
Vi planerar nu för fullt när Ullared resan blir av, jag känner ändå att det lutar till nästa löning faktiskt! Mina pengar är slut redan...:( vet inte riktigt vad som hände men men tänker kanske Maj är finare väder, picknick på vägen och glasögonen på:)
Milot o Vlora har nu flyttat så det är jätte mysigt...kan man springa över när man är sugen på kaffe och Vloras lasange:) Där blir det massa mys mys mys med:)
Det blir massa mys överallt, jag ska verkligen passa på och mysa och vila och njuta me min lilla kille i fred:)
usch nu regnar det....måste till tvätten:)
Njut nu och mys ni med:)
KISS

Kommentarer
Postat av: shota

tack gumman:D hoppas jag me, blir jätte kul awww dina dagar värkar vara jätte mysit va skönt :D <3

2010-04-11 @ 19:02:07
URL: http://adrijana.blogg.se/
Postat av: babylilis

Hejsan ile hur är det med dig jag har nu haft blogg i en månad och några dagar hopas du har det bra du har en jätte bra blogg pussar hälsa alla andra:)<3

2010-04-11 @ 23:03:03
URL: http://babylilis.blogg.se/
Postat av: babylilis

det är lili, gentiana

2010-04-12 @ 22:26:18
URL: http://babylilis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0