Seriöst....

Seriöst, inte för jag kanske är aktiv bloggare men nu har jag suttit och försökt ändra utseendet med min blogg, men antingen är det helt fel på min inställningar eller så missar jag något, och det irriterar mig faktiskt lite! För när jag förhandsgranskar så har jag skrivit in rätt koder osv, men när jag ska kolla på sida så har inget ändrats....
HELP WANTED:)
Va hos mammsen o pappsen o Alko ida, god middag med massa skratt bjöds på verkligen:) Alba blir bara större och större, helt sjukt att jag inte kommer få se henne 6 veckor i sommar:( Men hoppas hon inte glömmer mig....Ja saknar henne varje sekund faktiskt:)Hon e så kär lite tös:)
Imor väntas av en ledig dag med min fine man, men tandläkare Shqipe ska ja först besöka och sen ska vi rensa vår balkong och finns inför sommaren så den uppgiften är klar:) Och sen mysa mysa resten av dagen:) Hoppas nu bara solen e framme....hade ju varit typiskt om det hade regnat:(
Nää nu får ja ge upp...
som sagt  HELP WANTED att byta bloggdesignen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0