Sol sol sol

Helgen va underbar med bara vänner och familj, det kan som sagt inte bli bättre än så:)
Igår var det säsong med kulglass nere vid hamnen, men måste erkänna att det var lite kallt iaf:) men det var trevligt, sen hem och kolla på Shutter Island som jag fortfarande är väldigt fundersam över, fattar nog inte riktigt eller gör jag?
Nu går jag dagar förbi väldigt fort som sagt...men nu är min längtan väldigt stor efter min lillkille:) Nu är pappa A och väldig sugen på att busa med honom, dem har sina morgonstunder när ja sover:) Alban känner och irriterar nog han då på morgonen;)
Men nu har vi hittat tapeten som vi ska ha, samt möblerna till rummet så nu ska Alban o lillabror börja röja lite...
Snart ska ja bege mig ner till stan o till barnmorskan o lyssna på lillakillens hjärta, så återkommer snare:)
lots of kissss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0