Alba e sååå stor

Min fina fina prinsessa kom hem i lördags, och kan tala om för er att hon har blivit en sån stor flicka på dessa veckor hon varit borta! Hon har blivit längre och smalare, knappt att man kände igen henne! Inte samma tjej som jag lämnade för 6 veckor sedan:( Men lika gosig som då! Hon va på Arlind och gosade me honom direkt! 
arlind har nu upptäckt sina händer så det är mycket slickade på dem hela tiden! Han e så gosig på morgonen, snackig och mysig:) Väcker mig me sitt fina leende:) Han har börjat få en personlighet nu tycker jag som kommer fram mer och mer nu....ska bli spännade och se hur han utvecklas:)
På torsdag ska vi på babymassage, och då hoppas jag han e på humör:)
Nu väntar vi på fina Anja som ska komma o besöka oss:) Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0