babygunga, ooo yes....

Babygungan är inhandlad och hoppas nu han kan sova ett tag i den än i armar så jag får lite tid och röra på mig!
Dessa dagar har varit ganska klängig och kinkig på kvällarna! Verkar som jag har en liten kille som är glad för att sova så fort det börjar bli mörkt ute! För såfort klockan passerat åtta på kvällen så börjar han gäspa och gnälla! Men han sover bra om natten tack o lov:)
Imor kommer min prinsessa hem, hon har blivit smal av vad jag kan se via webbkameran när vi snackat! Min lilla tjockis, som är sååå fin! Så hela söndagen ska tillbringas hos fam Gjerqek me fam Hyseni o Asani:)
vi var ute o handlade lite kläder till honom igår, för han e så lång så nu har vi strl 62:) kan inte fatta att det går så fort...beställt hem lite kläder från MOLO me, för han e så fin i deras kläder:) Underbara:)
nu ska ja platta håret så vi kan komma ut en svänga:)

Kommentarer
Postat av: maja

Hej jag undrar om du har baygungan till salu för jag har en reborn docka hemma Så jag vill ha en babygun.ga letar en babygunga.

2011-12-08 @ 19:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0