börjar komma in i en rutin nu

känner ja blir mer o mer säker på när han gråter vad han vill.....om han vill äta, lr mysa eller promenera osv...och det känns skönt. Känner dock att min amning inte fungerar som det ska....efter en hel natts amning o dag så känns det som det är tomt i bröstet dagen därpå vid 18....satt o fikade me mamma o gänger ikväll o han skulle oxå ha sin mjölk såklart, då blev han arg för det kom inte som det brukade. Han fick kämpa o kämpa....Han blev njöd ett tag tills vi kom hem sen blev det snabbt lite ersättning för han grät.
Så härligt att ha mamma hemma, nu vet ja oavsett vad ja e orolig för kan jag alltid ringa henne! ALLTID, o snart kommer min andra ängel hemma, min syrra!
Annars händer det inte så mycket just nu, vi försöker göra lite små utflykter så ja får komma ut lite o han med, annars är vi mest hemma o myser o lär känna varandra!
Denna helg är Alban hemma, så det ska bli skönt!
trevlig myshelg på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0