......

Livet går vidare som småbarns föräldrar....
Nu från att vakna varannan timme för matning så vaknar vi nu 2 ggr under natten för matning, så nu känner ja att ja sover bra, men såklart längtar ja efter en hel natt sömn faktiskt!
Vet inte om ja skrev sist, men nu är det dags och köpa större kläder till honom för han växer! Nu helt plötsligt passar inte vissa bodys som ja köpte för bara nån vecka sen! Tänk att han snart är 2 månader gammal, fortsätter det gå såhär snabbt kommer ja ju börja jobba snart ju;)
Nu nästa mission för min del är att köra bil med honom i bilen utan pappas hjälp så jag kan komma ut me honom och exempelvis åka till mamma o pappa. Behöver inte alltid vänta på alban utan jag vill göra det ibland....så vi ska se om vi gör det denna vecka lr när?
snart är det Malmö festivalen, så vi ska väl ta oss en runda ner dit tycker jag:)
snart födder kompisen Sofie me....ska bli roligt. shit värsta baby boom alltså:)
förresten min motionscykel är i balkongen så nu börja jag träna lite mer .......

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej. Hittade din blogg av en slump på nätet.

Väldigt intressant att läsa då jag själv har en underbar liten ängel som blir 8 vckor idag =)

Känner igen mig själv och min lille son i mycket det du skriver. Visst är mammalivet tufft ibland men ack ändå så underbart.

2010-08-22 @ 09:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0