OOOO vilken fin dag!

Ska berätta för er hur min dag såg ut ida!
Eftersom ja både ammar o ger min lillfis ersättning så gav ja han ersättning vid 08.30, o sen vid nio så somnade han på pappa bröst o sov länge.....de båda sov till 11.30:) kan ni fatta detta? Tror ni att han märkte att pappa va hemma denna morgon och passade på o ta tillvara morgonen me honom, så de hade en sovmorgon ihop:) Sen vaknade han o va uppe o lekte lite....lite tutte nu igen, sen mys i mammas armar hela dagen under Charlottes besök, sen lyckades jag få han liggande i vagnen för andra dagen i rad ner till centralstationen så vi skulle hem till farföräldrarna o hänga där resten av kvällen för pappsen skulle jobba kväll:) Men han var underbar idag:)
nästa vecka kommer mina kära föräldrar hem, så d blir en hel del hängade hos dem några dagar me:) ska bli så mysigt:)
Skönt me lite besök, kan tala om för er alla man har märkt vem ens vänner är sedan man fått barn verkligen!!!!
lek vidare...pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0