vagn jävlen måste funka...

när vi äntligen fick en rutin dessa dagar, o vagnen kommer in i bilden så förstörs den rutinen direkt eftersom han inte kan få ro i min fina vagn!!! VVAAA FAAANNNN, är detta gud sätt som dömer mig, o vill inte att jag ska gå ut o vara social me mina vänner...eller vad är d snack om?
Jag hoppas varje gång att han kommer älska vagnen o sova sina sovstunder....men vi får se!
Nu vill jag komma igång me min träning....ska börja me min pilates nu denna vecka för jag vill verkligen känna mig snygg, smart o duktig mamma!
saknar min prinsessa, som börjat förskolan nu:) När ska vi ta oss dit?? hmmmm

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är en smart,snygg och duktig mamma! :)

2010-09-01 @ 11:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0