bbrrrrr

Vinter vinter, o jag är såååå ingen vinter människa oavsätt om det ser fint och det är mysigt så längtar jag till värmen!
Söta Johanna var här igår med sin söta Molly doll, och vi planerade redan hur vi ska tillbringa sommaren med våra småttingar som kommer vara 1 år gammal, ligga o sola på hennes trädgård, barnen plaskar i poolen, o vi håller i våra sommardrinkar och njuter till max:) ( fick ju ingen sommar iår)
Idag blir det verkligen familje mys:) Inte ofta Alban slutar tidigare, men när han väl gör så har han redan gjort planer vad vi ska göra, ibland med min samtycke ibland men men .....
Just nu sitter Arlind och tittar ute på gården, allt det vita snön gör honom så facinerad;) O snart ska jag lägga han för han lilla powernap;)
Alla ni som har barn, har ni tänkt på hur snål man blir mot sig själv när man får barn, jag har iafall blivit deT! Jag känner att han borde få allt o mycket, jag känner att jag klarar ju mig;) JAg har ju en del kläder, men jag har fortfarande någon kilo kvar som gör att jag inte får i mig alla jeansen;) men d kommer, d kommer...
nää nu ska ja plocka ihop lite här hemma, mannen är påväg hem:)
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0