....

Kommer inte på rubriker varje dag.....(hoppar idag)
Idag kom vi äntligen ut i den friska luften ett litet tag...skulle till svärföräldrarna så jag och Arlind tog en promenad till Knutpunkten och hoppade på bussen därifrån! Så skönt att komma hemifrån, och jag märkte på Arlind att han tyckte det var roligt att se något annat....Precis när vi hoppade av bussen så slocknade han....Fast han inte hade varit uppe så länge men men han är underbar ändå!
Nu senaste kvällarna har han börjat sova på MAGE, jag e livrädd men BVC sköterskan har sagt att jag inte ska vända tillbaka honom, han fixar det själv! Men ändå...sitter och tittar på han just nu i babyövervakaren ifall han behöver hjälp....
Imor börjar rean, har sagt att jag ska faktiskt handla något till mig. Min fina man har gett mig hans lilla bonus som han fick denna månad så jag kan skämma bort mig lite, men känner jag mig så tror jag att det kommer bli mer handlade till min lilla kille...Eller?
Nyår närmar sig....vad ska man då hitta på? Tror vi ska vara alla tillsammans iår med våra familjer och släkt på nyårsafton, och nyårsdagen så firar vi igen med våra vänner och äter upp alla rester kvar från aftonen.
Var hos mina föräldrar igår och gav Alba sin nyårspresent, (Vi firar inte JUL), min lilla prinsessa är galen i Hello Kitty, så hon fick en Hello Kitty spis. Tror eller det verkade som hon gillade den, men ja återstår att se!!!
Kanske ska lägga mig nu...lillfisen börjar vakna lite tidigare nu vilket jag inte är glad för men vad ska man göra?
Sov gott, och hoppas ni haft en fin afton med massa fina presenter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0