Fina Aniara:)

Blev en verkligen underbar dag idag....
Vips från ingenstans så ringer Aniara som var fast i HBg och överraskade mig idag....Lagade tom lunch för mig, vilket var underbart gott och ett bra tips för mig som inte hinner laga lunch till mig själv;)
Eftermiddagen tillbringades i soffan med massa snacka o kärlek:) Arlind var riktig nyfiken o charmade henne så mycket...eller???
Och nu denna fina, kalla kväll så tillbrings med älsklingen, lillälsklingen, film och tvätt;)
Jag satt och tänkte att mitt nyårslöfte är gå ner i vikt! Suttit och tittat lite på Sats som tydligen har barnpassning, vilket är underbart men det kostar kanske onödigt mycket med, men jag får se hur jag gör....men känner att efter nyår så sätts det igång, några gravid kilon kvar;)
När vi gick och la oss idag för en lite återhämtnings sovstund jag och Arlind så log jag och tittade på honom, jag är så oehört lycklig över att ha han i mitt liv, jag är lycklig att han är en frisk liten rakare, att han är glad och pigg. Jag känner mig så lyckligt lottad av att få vara mamma, att få vara hans mamma:) Trodde aldrig när min mamma sa, kärleken till ens eget barn är en obeskrivlig och stark känsla som man aldrig känt innan, och nu tror jag henne verkligen! Den kärlek, den stolthet som jag känner har jag aldrig känt i mitt liv! Min kärlek till min man är på ett annat djupare plan, kan inte jämföras allts! Men ÄLSKAR DEM BÅDA OEHÖRT:)

Kommentarer
Postat av: Aniara

I LOOOOOVE you!!! ^Åhhhh så stolt jag är att va moster till en sån guldfimp :) ALL MY LOVE

2010-12-26 @ 03:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0