hmmm...vad ska jag göra???

Haft fint besök från hemlandet, då Albans faster kom på en liten spontan besök här hos oss så det har varit en del familjehäng o mys dessa dagarna! Jätte trevligt att träffa en annan person som man inte träffar för ofta, för gud vad man har mycket att prata om!! Hon är underbar denna faster, verkligen roligt att se henne!

Imor är det nyårafton, det blir mys med familjerna hem hos oss för det är enklare med Arlind känner jag, alla hans saker är här så slipper man bära med sig en massa! Vi har fortfarande dock inte hunnit handla något, blir en liten promenad till Systemet idag!

Min lilla älskling har sovit lite oroligt dessa nätter, han har ju börjat vända sig på mage och han blir nog lite förrvirad hur o vad han ska göra nu? Han tror han ska upp, sen blir han ledsen för han är ju jätte trött så vill han ha tröst osv osv...men inatt gick det mycket bättre. Han vände sig fram och tillbaka utan att bli arg, och jag fick en god natts sömn! Jag har faktiskt fortfarande inte druckit något sedan jag har fött, det har bara inte känns rätt när jag har ammat och han varit så aktiv och velat dricka lite hur som helst, jag har inte orkar hålla på med bröstpump o liknade så istället så kände jag inte behova av att dricka när jag såg att han mådde bra, och jag ville inte rubba på något! Jag har börjat få lite seperations ångest, på ett sätt vill jag sluta amma och på ett annat sätt så vill jag forsätta! Jag är lite ledsen och kluven över att jag inte vet vad jag ska göra, varje månad som har passerar har jag sagt, en månad till, en månad till men nu känner jag att jag vet inte.....Det är ju så mysigt, han är så söt när han tittar upp på mig och ler, o riktigt mys leker med mig! Dessa amningstunder är ju VÅRA, det är vår tid som vi aldrig kommer få tillbaka! Uasch.....vad ska jag göra?

Nu måste ja plocka undan lite....haj haj




Kommentarer
Postat av: sofie

hej vännen

jag vet att stunderna e svåra att va utan i början, men ni hittar "egna" nya stunder som e minst lika goa:)

grattis till halvåret!

vad fint att jag kan låna ditt myggis,ska bara se när jag kan hämta det.

jag ska jobba på väla måndag o tisdag så jag kanske tittar in till dig då.

jag ska ju jobba på väla i 1,5 år nu:)

kram på er

sofie

2011-01-01 @ 21:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0