Lättnad....

Bvc kontroll igår och doktorn var där för en undersökning! Arlind visade såklart upp sig så klart vad han kan göra och samtidigt flörtade med Camilla, vår bvc sköterska! Det var ju på morgonen och han är så pigg och glad på morgonen så det gäller att man själv är på bra humör;) Men alltid gick bra, han tog en leksak från ena handen till den andra, rullade på mage, kolla på en leksak som faller, ja allt hon ville att han skulle göra;) Sen stannade vi kvar där o myste lite!!
Kvällen spenderades i soffan och tog det lugnt!Kände att jag har massa saker o fixa, men jag orkade inte igår! Samma känsla idag så därför rymmer ja hemifrån idag med lillen till mamma, och blir lite bortskämda av dem! Jag orkar verkligen inte....Tar tag i det imor istället;)
Denna sommar tar bror min studenten, så det ska riktigt roligt! Funderar väldigt mycket på vad jag ska köpa till han.....Jag fick en resa som min studentpresent av familjen....vad ska jag köpa?
Veckans planer är att ta det lugnt med nära o kära....det planeras första riktiga utgång på juldagen!!! Ser lite framemot det...men långt tills dessa! Mamma får komma hit o sova över o passa!
Okej, nu måste ja dricka upp kaffet och börja förbereda mig om jag vill rymma för dagen till mamma;)
God jul, om jag inte hinner skriva innan;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0