Lite mys me fina vänner:)

Efter lite morgonkaffe med vackra Vlora, så bestämde jag och Arlind oss för att fortsätta dagen med mer mys med Ines och Dalida:) Ines blir 6 månader idag, kan inte fatta så fort tiden går verkligen! Snart springer dem verkligen runt, och då kommer fikandet fortsätta hem hos varandra! Så länge krypandet inte är kommen så kan jag ta med honom var och hur jag vill....men snart snart....

Ikväll myser jag och lillkillen själva, mannen är i Malmö på julfest:)
Kanske lite pepparkaksbakade sen ikväll för oss två innan hans bad, eller bara bara mys i soffan.....


Förresten, kolla in denna länk för nice varumärke saker till riktigt nice nice pris:) Har väldigt fina saker varje dag, jag älskar denna sida!
http://campadre.se/tipsa/214584

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0