Luciafirande.....med en glad tomtefis:)

Granen är framme, och Arlind försöker nå den för att riva ner den! Precis vad jag ville.....jag ville att han skulle busa me mig:) Han tyckte det va spännade me alla kulor o glitter hängades....JAg fixade den faktiskt bara för honom deta året, kände att han va värd det och börja lära sig:) Min tomtenisse!
Idag har vi varit på Luciafirande på BVC, och gud så mycket barn och alla va så fina och söta i deras kläder! Lilla Ines va Lucia, och Arlind var tomtenisse:)

Snart ska vi iväg på¨babysimmet, sista för detta året. Det skulle vara uppehåll i 3 veckor, så himla tråkigt men men får kanske åka iväg själva någon dag:)
Måste handla lite julklappar, och detta året har vi sagt att barnen ska få! Känns som ingen blir nöjd, då är det lika bra och skita i det så får barnen fina presenter istället:)
Nu vaknar min tomtenisse....kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0