MAssa julmys

OOO jag har det bra jag, det känner jag av hela mitt hjärta! Enda jag önskar är att min familj var i hbg så jag kunde besöka dem när jag ville och inte planera...utan bara gå dit på en kaffe och sen hem igen och speciellt i  detta väder så hade det varit så underbart:) saknar dem enormt! Min lilla prinsessa var här iaf igår, tiden går så fort hon är så stor!

Denna har det varit mys i hög grad....
Måndags så begav jag mig på egen hand till Änglastaden och hade lite julmys hos Elin och vackraste tjejerna i den staden:) Riktigt mysigt att alla var samlade....Hoppas de snart blir igen!
I tisdags åkte vi till Båstad och firade vackra Dafina som blev ett år äldre, och vi va inte hemma förrän kl 02.00 men Arlind var så snäll att han somnade gott så vi passade på, sen var det bara lyfta över han i bilstolen o hemåt, gick jätte bra:)
Onsdag (igår då) så var vi lite på babycafet o myste lite med små bebisarna, dock inte så många denna gång men DAlilda och Ines va där så det blev mys för oss och sen en lite promenadnix innan min prinsessa kom på besök:)
Idag ska vi till Milot o Vlora och ha lite jul mys med lite glögg och pepparkakor o lussekatter ( om jag hinner baka några) för under tiden jag skriver nu springer Arlind runt i gåstolen och dra ner mina blommor, så det börjar redan! Så vi ska mysa lite med dem idag för sen åker dem iväg till Egypten i 2 veckor.....snacka om hur sugna vi var på att följa med, om Arlind bara hade varit 2 månader äldre, så lätt;)
Helgen ska jag försöka mysa med familjen för det var länge sen! Miss miss miss you mamma:)

Nu ska jag försöka sätta igång tvätten och försöka springa ner till Söderpunkten och handla lite småsaker som jag behöver samt att Arlind behöver en salva;)

Njut av glöggen och snön;)
(en glad fis)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0