Snö snö snö

Minns inte när det snöade såhär mycket!
Milot o Vlora, skulle ha följt med er till Egypten....Va fan! Kommer knappt ut någonstans ju! Snart kommer nog användning av sjalen till nytta för jag orkar inte sitta inne hela dagarna! Arlind blir med uttråkad jag lovar, han kan nog denna lägenhet utantill nu;)
Helgen har varit väldigt lugn, mys hos Shqipe fina, mys med svär föräldrarna och mina föräldrar!
Idag var vi en runda på Väla, kollade lite presenter till Arlind....Jag har ju beställt via Sanda o Rebecca som var i London nu i förra veckan, Baby Converse i svarta o vita vilket jag fick ikväll! Så himla söta, prefekt till våren! Kanske en present där...O såklart fick jag som jag önskade att dem skulle handla till mig lite Gap bodys och tröjor...fanns dock inte så många och väla på men nån blev det! Tack söta tjejer! Säg till när ni ska dit next time ;)
Nästa söndag, annandag jul så bli min lilla älskling 6 månader ....kan inte fatta det! Det har verkligen gått så snabbt! Får lite småpanik när man ska börja jobba....Kan tänka mig det är tuffare känsla för mamma än för pappan. Man har själv varit hemma i mer än 1 år när de börjar förskola, och nu helt plötsligt ska någon annan vara med han på dagarna...usch...nä för tidigt och tänka på de nu....ska njuta minst 1 år till;) (hoppas ja, om Alban låter mig, han vill ju me vara hemma;)
Nu ska jag lägga mig, känner mig lite trött idag! Kanske förkylning på gång eller nåt!
Krammiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0