very nice....

haft en toppen helg faktiskt....
Alban var ju ledig i fre och på något konstigt sätt så känns det som man har hunnit med massor....
Igår var vi i äholm och va på albanska festen, och det trevligare än vad jag trodde det skulle bli, så det blev en hel del dansande och jag var helt slut när jag kom hem. Arlind hade det bra me morföräldrarna och morbror sin och sov gott i natt:) Och idag var det extra lång sovmorgon och Arlind gick upp vid 9, och så trött som jag var satte jag igång tv och Tom&Jerry var igång så han fick ligga i sängen och titta på tv, och sen hade han somnat igen! Duktig kille:)
Fina Dafina med henne man och dotter var precis på besök, lite trevlig mat och efterätt och snack tillbringades denna snöfyllda söndag:)Nu ligger vi i pyjamas och myser, Alban har handlat nya PSP3 move spel som vi lär testa ikväll;)
Imor är det ny vecka med nya utflykter....Kram kram
(mammas ögonsten 1dygn gammal)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0