2010

herregud, redan 2010, minns 2000 så väl då det var så mycket snacka om att datornerna skulle krascha o.s.v. om nu är vi 2010.

Nyårsfirnade firades me familjen hem hos oss, möblerade om lite så vi kunde dansa, och maten var underbart god:) Jag bakade 2 st smörgåstårter som var helt gudomliga, och för alla spritdrickande o glada männsikor fannas det massa olika sorters av kött med sallader, så nyårsmaten fanns det inget o klaga på:) Vissa drack mer än vad dem skulle, men så är det väl alltid eller hur?



Presenterna blev jag nöjd med:) vissa hade läst min blogg och lyssna på vad jag önskat mig! vi gjorde vårt bästa och köpa lite små presnter till alla andra, så jag hoppas de blev nöjda:)

Alban fick en skit cool tshirt av mig, vet inte om man kan se den ordentligt på fotot, vi båda fastnade för den verkligen och var tvugna och köpa den till han:)

Nu ska vi njuta av dessa 2 underbar lediga dagarna som är kvar, innan jobbet kallar på en igen:)

Be cool:)


Kommentarer
Postat av: Jetaah

Heeej Jo tack det är bra hur är det med er.

Jag tror det hennes resväska är ju här så vi kommer antagligen och lämnar den och säger hejdå till henne.

2010-01-05 @ 13:33:55
URL: http://jetaah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heej, såg medelandet nu, nej det blir inte det.

men alla mår bara bra hoppas ni också mår bra, hälsa alla. Kramis

2010-01-20 @ 21:34:07
Postat av: ardiana

vad goda smörgåstårtorna ser ut. du får gärna baka till mig med hahaha

2010-02-07 @ 15:08:25
URL: http://ardiana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0