dålig uppdatering, i know

Ja har inte så mycket o skriva och berätta om, det händer inte så mycket just efter nyår så har man börjat jobba på det nya året! Nu har vi fått badkaret klar idag, vilket känns underbart, så nu ska vi hinna köpa inredningen med! Ibland är jag sugen på helrenovera den, men samtidigt så går där åt så himla mycket pengar så jag känner att badrumet är väl ett ställl jag iallfall tillbringar minst tid så, så jag känner att det kan vänta ett tag till!

Jag kan däremot tillägga att januari måand är den hemskaste månaden jag vet, det är ju evigheter tills lönen kommer, allt har ju redan nästan tagit slut och vi befinner oss bara i 7 jan idag! Halloo, hur ska vi klara oss? Hatar o rör sparkonto, men men vad ska man annars ta sig till? Mamma o pappa finns ju inte längre där för en o rädda en varje gång man har ekonomiska kriser, som de alltid gjorde när man bodde hemma. Den lyx livet finns inte längre, Nu lever vi e en DE LUx liv, där ja och ALban försöker bygga vårt egen väg till bara LUX:)

Nää nu kom det folk, se you later alligator:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0