ett kort inlägg

Jag ska försöka snabbt skriva lite medan lillfisen sover!
Vi mår bra, vi e hemma om dagarna och myser och han är väldig mammig! Pappa Alban har varit väldigt hjälpsam dessa dagarna, och jag är lite nervös hur jag ska klara mig själv på måndag och resten av veckan! Den extra hjälpande handen som han varit undrar jag hur jag ska klara mig utan.
Mamma har varit underbar som kommit varje dag efter jobbet och umgåtts  och hjälpt mig med små saker! O om en vecka så åker dem iväg i fyra veckor! Väldigt nervös att vara själv och inte kunna ringa henne för minsta lilla!
Idag är han 2 veckor redan, jag kan inte förstå var tiden tar vägen. Dagarna går jätte :(
förlossningen gick bra, enda jobbiga och negativa var att jag fick värk 2 dagar innan han kom, vilket gjorde mig oehört trött och sliten! Så det var en lång förlossnningsprocess:) men som ni alla vet och hört, MAN GLÖMMER ALLT! DET ÄR SÅ VÄRT ALLT!
iDAG  ska pappsen ut o festa lite, så mormor ska sova över me oss:)
Over and out:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0