jaapp, 5 veckor idag!

Lillfisen blir fem veckor idag, vilket innebär att mormor,morfar o morbror kommer hem om 2 veckor o moster kommer hem om 4 veckor! Dagarna går fortare än vad man tänkt sig! Alban börjar jobba på mån så då ska jag och Arlind klara oss själva! Han är som sagt inte glad för att vara ensam eller ligga ensam i vagnen, så det är lite jobbigt! Så nu ska jag lära mig knyta bärsjalen själv så jag kan ha han där i när alban är på jobb, annars är vi fast här tills han kommer hem!
Jag helammar inte längre eftersom jag känner att han inte mätt och blir ledsen och gråter!Så nu ska ja amma varannan gång eller så, så får vi se hur det utvecklar sig! Så länge han mår bra d e d viktigaste och jag har ju ammat han lite så det är bra:)Han har fått lite bröstmjölk iaf:)
Men jag kan inte fatta, han e så fin:) när han kollar på mig med sin fina, oskyldiga ögonen. Snacka om att man känner sig speciell:) Han är gudomlig fin:) Ja e såå nyfiken vad mamma kommer tycka, undra om han har vuxit mycket i deras ögon:)
Nu är han ute me sin pappa på en promenad, men ja sitter o bara vilar lite och ska framkalla bilder:)Skönt att alban tar han lite också efter att jag haft hand om han hela natten så jag bara kan få vara!
Nu ska ja göra mig klar innan mina killar kommer hem:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0