Mammajobb, men UNDERBART

Måste börja med att säga, vilken underbar son jag har! Vilka ögon, kan tala om för er att varje gång han vill något, så räcker det med att han kommer titta på mig, och mitt svar kommer vara JA JA JA!
Dagarna går fortare än vad man har föreställt sig! Alban e på semster nu så det är skönt att ja har han hemma nu ett tag till iaf, för Arlind är väldig stor behov av närhet just nu! Antingen vill han suga tutte eller ligga på min bröstkorg eller pappas går också bra när han e mätt och belåten:)Men mammajobb är svårare än jag tänkt mig, och jag vet att det blir lite enklare men det var tufft! Päronen åkte iväg på lyx semester i 4 veckor och det känns, mamma var ju här hos mig i 3 veckor varje dag vilket var så skönt! Men nu kanske när han blir några veckor till, kanske man har lite mer kolla på allt eller?Men gud vad vi saknar päronen, och så klart syrran me hennes prinsessa som ska vara borta i 6 veckor:(
Men när de väl kommer tillbaka så är lillfisen en stor grabb:)
Nu har de flesta åkt på semester och Alban o jag och vår fina son är hemma:)
Vi va hos BVc i ons, och så klart så gjorde han mamma stolt igenom att visa att han gått upp i vikt och blivit längre:)Ibland går man och tänker, är han nöjd? Är han glad? Gör jag rätt? ska till Bvc på ons igen så då hoppas jag visa av mina frågor blir besvarade:)
Älskar mammalivet, älskar min lillfis Arlind och min fina man Alban:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0