Min lill kille blir 1 månad idag:)

Jag kan inte fatta att för en månad sen så kom han till oss, den lill, vackra, oskyldiga lilla själ som har förgyllat hela mitt liv! Jag kan helt ärligt inte förstå vad eller jag kan inte minnas vad jag gjorde innan han fanns! Allt jag gör och tänker, gör jag för honom! Jag vill hans bästa, jag vill bara det BÄSTA!
Han är väldig snäll men han är väldig envis! När han vaknar, o har han inte min tutte klar för att mata honom så börjar han gråta och envisa sig! Sen ska man lugna ner honom o trösta han innan han fattar att mamma hans visst var redo me tutten:) Han är underbar!
Annars mår vi alla bra, Alban e hemma denna vecka också så vi är ute på små utflykter varje dag, lika bra och vänja honom till utelive ju;)
Mormor,morfar,moster o morbror är iväg på semester, och som vi längtar efter dem! Men när de väl kommer hem så är lillkillen större och vaken lite mer än nu:)
På onsdag ska vi på Bvc kontroll igen, och då får vi se hur han ligger till sen en vecka tillbaka! Han har ökat fint varje gång, så vi får se nu:)
söndagsmys me mamma:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0