10 dagar till BF nu

Jappp nu e ja mammaledig och njuter av att vara hemma, sover länge om dagarna och njuter verkligen:)
idag är det 10 dagar kvar.....vart tog tiden vägen? ändå tycker jag inte att jag är så stor som alla andra höggravid kvinnor är, men men kanske bara jag som tycker så jag vet inte! Trodde faktiskt att jag skulle bli större... Men nu läääägtar jag faktiskt! Känns som jag sitter på nålar och lyssnar på min kropp o alla impulser och känslor som strömmar i min kropp och det är värk eller vad jag känner! Men jag tror inte det är dags ännu, jag har ju kanppt några sammansdragningar eller nåt så ja tror han kommer busa ett tag till:)
Blivande mamma o pappa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0